söndag 3 maj 2009

Besök och övningskörning

Min pappa är här i helgen på ett litet besök så jag har inte hunnit med att fota eller nästan något. Vi har mest fixat med en massa saker och övningskört. Det är ju dags för mig att skaffa körkort nu och i somras så gjorde jag halkbanan och teoriprovet så jag måste köra upp nu innan slutet av augusti soooo no presure!
Har inte sån otrolig körvana och eftersom mina föräldrar bor ca 30 mil härifrån så blir det inte så mycket körande. Igår var första gången som jag körde i Uppsala och det var lite läskigt faktiskt...

Jag har lite saker som jag ska posta senare idag, nya naglar bland annat så det kommer mer men det blir sen min far har åkt hem. Mer övningsköring innan alltså!

1 kommentar:

  1. Har du bokat uppkörningstid?? Blir det i Hälsingland eller i Uppsala? Jag har också bara kört en gånh i Uppsala och det var lite läskigt, mycket roligare med gammal vanlig hederlig landsväg

    SvaraRadera