torsdag 30 april 2009

Valborg

Idag är det ju Valborg och jag är ju en student i Uppsala så det är en stor och viktigt dag!
Eftersom jag är lite av en kvällsmänniska som är väldigt morgontrött så är det väldigt sällan som jag lyckas ta mig iväg till Forsränningen och så även detta år! När denna börjar kl 9 så ligger jag i min säng och sussar söt. 
Däremot så ska jag snart i väg på den sedvanliga grillningen i Engelska Parken med Fjölnir, arkeologernas studentförening och sedan kanske kanske det blir en sväng på Champangegaloppen, man rusar/springer (jag går...) till en Nation och där köper man champange och partar lite.

Kvällen blir troligen lugn och kommer nog eventuellt att tillbringas med mina katter framför tv....

3 kommentarer:

  1. Ere ya go gal!

    www.zyclon-e.com/junk/Endless_Forests_-_The_Moontouched_Forest.mp3

    SvaraRadera
  2. "köper champagne och pratar lite"... jojatackarja. årets underdrift! XD

    SvaraRadera
  3. jongerenverzekering zorgverzekering jongeren dsw zorgverzekering vergoeding
    ziektekostenverzekering
    Here is my site ... http://www.studentenzorg.org

    SvaraRadera