lördag 11 april 2009

Rabatter: She Space, MAD minerals, Earthen Glow Minerals, Taylor Made Minerals

The She space har sänkt priset på sina fullstora, 3 gram, ögonskuggor så de kostar 3 dollar ca 25 kr i dagens växelkurs. Rabatten nås finns på denna sida och rean håller på tills den 14 april. Jag har några prover härifrån och deras färger är otroliga, otroligt billigt är det också att beställa samples i en påse, 0.50 dollar styck....Frakten blev inte heller så dyr. Jag är lite särskilt sugen på Twisted Psychic, Patent Leather Baby och Elves Rules.

M.A.D Minerals har 15% rabatt alla ordrar och räcker ända tills den 19 april. Detta är ett erbjudande som jag själv funderar på att haka på...Har länge varit sugen på att prova lite skuggor från M.A.D minerals och dessutom så har de läckra gel liners som jag skulle vilja prova. 
Furious, UR Fine, Spellbound och Intuition är jag extra sugen på av skuggorna men ska jag vara ärlig så vill jag ha hela sortimenten!

Erthen Glow Minerals har hela 25% rabatt på en order, med koden Spring Beauty, räcker fram till den 20 april
De har bland de billigaste frakterna jag har sett, 2.50 dollar går frakten på om man bara skickar efter smink. Har inte provat något därifrån än men de verkar ha en hel del bra saker, är sugen på att prova deras hi-light/contour sets, ett prov i burk kostar 3 dollar, så totalt 6 dollar för både hi-light och contour.  
Deras ögonskuggor verkar riktigt snygga och man kan få 12 st prov burkar för 15 dollar.

Taylor Made Minerals har 15% rabatt på en order och håller på tills den 12 april, de har också fått in ett gäng nya nyanser på sina pigment. Jag älskar mina pigment från TMM så detta erbjudande är otroligt frestande, särskilt sugen är jag på Vegas, Sunflower, Slick, Pistol och Marsh men jag skulle återigen vilja ha de felsta pigmenten från TMM!




3 kommentarer:

  1. Iiih, vad mycket man hade kunnat skaffa för en liten peng! Såna här inlägg är väldigt farliga..!

    Tack för din kommentar på min blogg förresten! Jag har inte alls lagt ner, jag har tom en hel del bilder på lite allt möjligt som jag bara behöver klippa lite i och försöka minnas vad jag använt :P
    Vet inte helt säkert varför, men ansträngd ekonomi och nytt jobb har puttat ner bloggandet. Har dessutom varit sämre på att kommentera... Jag känner mig i startgroparna för att ta tag i det på nytt, så det blir nog snart :)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Visst är det farligt med rabatter, är otroligt sugen på flera av dem....men men min ekonomiska situtation är ju lite si så där.

    Jag har faktiskt samma problem, ansträngd ekonomi och har en provanställning på två veckor just nu...Jäkla finanskris säger jag!
    Ser fram emot nya inlägg från dig då snart..:)

    SvaraRadera
  3. Oh, har sepllbound från MAD och den är helt lovely! Tänkte nog köpa på mig Furius nu också.. kan nog inte låta bli med den här rabatten.. fyller år snart också så funderar på att köpa deras "23udda pigment för 23 dollar" paket också. Älskar alla pigment jag köpt från dem nämligen så borde inte kunna gå fel.:)

    SvaraRadera