söndag 5 april 2009

Nyshoppat: Läppglans från H&M

Har varit så otroligt sugen på att shoppa på den sista tiden men eftersom jag har det tajt med pengar just nu så har jag hmmmm nästa inte shoppat. Men.... I fredags så ville jag fira lite att jag från och med måndagen har en provanställning på två veckor och några andra intervjuer på gång också, hade dock inte riktigt råd att gå crazee riktigt än så det får vänta tills nästa månad eller till Majlönen (såååå länge tills dess....)

Köpte i alla fall två stycken läppglans från H&M, ett rött och en som var orange/rosa eftersom det är två färger som jag inte har.

Rumba Red är ett rött läppglans med en hel del skimmer i sig som bara anas på läpparna, tror att det kan bli hur snyggt som helst med ett lätt färgat läppstift under. På bilderna så är läppglansen över nakna läppar. 




Miss Angelique är ett orange/rosa läppglans med vad som ser ut att vara lite blått glitter i sig men det ser jag inte på läpparna. Kanske syns det mer med ett färgat läppsift under?

Båda två är fina och kommer att användas en del nu framöver!

3 kommentarer:

  1. kan man möjligen få en liten rapport från provanställningen här på bloggen också? :D (btw, det där rumba red var inte så dumt.. jag har nästan inga läppglans med färg.. hm.)

    SvaraRadera
  2. Jo det kan man nog kunna tänkas att få, hade tänkt sktiva lite igår men var matt i huvudet. Blir faktiskt påfrestande att sitta en hel dag och ringa runt och prata med folk.

    Rumba red är faktiskt riktigt fin tycker jag, fördelen med H&Ms läppglans är att de bara kostar 39.90 kr eller 29.90 kr...Har faktiskt inte heller så många med färg.

    SvaraRadera
  3. Miss Angelique är superfin men lite väl skir kanske, blir nog snyggare över ett stift som du skrev :)

    SvaraRadera