söndag 5 april 2009

Nailmail: Unfaitful Red

Nu är det dags för det tredje och sista lacken från denna omgång av nailmail.
Jag har visat både Moon Shadow och Peacock Feathers förut och vad jag kan konstatera är att jag verkligen gillar Nubar! Torkar snabbt, håller bra och vilka färger......
Tack igen Karin!

Unfaitful Red är en vacker klassisk röd nynas, känns lite julig på naglarna men i flaskan så ser den ut som höstlöv.
Jag vet inte riktigt varför men vid första lagret så verkar lacket mer koppar medan när det andra lagret är lagt så kommer denna fina blodröda fram.
Jag har två lager på naglarna, Nubar foundation base coat under och Nubar Diamont seal and shine top coat över. Som sagt gillar verkligen Nubar och ser fram emot att införskaffa fler från detta märke!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar