torsdag 2 april 2009

Nailmail: Peacock Feathers

Dags för det andra lacket som jag testar i månadens leverans från Nailmail som underbara Karin på Vacker och Underbar har. Varje månad så får man en leverans av nagellack och de är indelade i tre kategorier: Klassisk, Vamp och Edgy. För folk som älskar nagellack (jag dvs) så är detta en underbar tjänst och nästa månads lack med leverans i maj är Nfu-oh, vilket är ett märke som är väldigt svårt att få tag på i Sverige men med helt otroliga lack! I alla fall denna månad, eller ja mars utskicket, så fick vi Nubar och jag har redan tidigare visat Moon Shadow och nu är det dags för Peacock Feathers.



Peacock Feathers är ett douchromt lack som skiftar precis som påfågelsfjädrar från lila, blått till grönt. Är så otroligt vackert, har svårt att inte stirra på naglarna hela tiden. På bilderna så är den Nubar foundation basecoat, tre lager Peacock Feathers och ett lager Nubar Diamont Seal and Shine topcoat.
Tog hur många kort som helst för att försöka visa på skiftningarna på lacket!

3 kommentarer:

  1. Wow, mycket vackert!
    Och kul att du gillar tjänsten!!! :D

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt vackert! Har inte hunnit testa mitt än. Så många lack som skall hinnas med att testas;)

    SvaraRadera
  3. Jag älskar min fina Peacock feathers! har på mig unfaitful red och den är också otroligt fin. Jag har nästan betat av de flesta lack tror jag....

    SvaraRadera