torsdag 23 april 2009

Nailmail: Essie

För några dagar sen, i Tisdags kanske, damp det ned ett paket från Nailmail i brevlådan och denna gång innehöll den tre lack från Essie.
För er som inte vet så är nailmail en tjänst där man prenumererar på nagellack från märken som är lite svåra att få tag på i Sverige och den som kommit på denna underbara idén är Karin på Vacker och Underbar. Personligen så älskar jag denna tjänst och ser otroligt mycket fram emot att få Nfu-oh i brevlådan nästa månad. Lacken är uppdelade i 3 kategorier: Klassisk, Vamp och Edgy. Jag brukar beställa från de två senare kategorierna då jag älskar den lite mörkare lacken!

Nästa leverans av lack som nya medlemmar kan vara med på kommer i Juni och är Nubar Moodies (tror jag i alla fall, rätt mig om jag har fel), det vill säga lack som ändrar färg beroende på tempratur.


Men nu över till Essie!
Jag beställde Vamppaketet och fick Liqorice, Sexy Divide och Swing Velvet.
Ska bli kul att prova alla, Sexy Divide har jag provat förut och blev då lite besviken gillade nämligen It´s Genious bäst från deras höstkollketion. Liqorice blir mitt första svart lack så jag ser fram emot alla layeringexperiment som jag kan göra!
It´s Genoius ingick i Edgypaketet och jag vet inte riktigt varför jag inte tog båda eller blandade lite hejvilt men men... Lite småångest att jag valde fel paket ligger över mig men det tänker jag ignorera.



1 kommentar:

  1. Jag ser så fram emot att prova mina, jag tog också vampy-paketet. Otroligt läckra färger!

    SvaraRadera