torsdag 16 april 2009

Isadoras Bronze Bijoux i affär

Idag när jag snabbt skulle skynda mig tillbaka till jobbet på lunchen så gick jag förbi Åhlens och kunde inte låta bli att kika in och där såg jag att de precis hade satt upp stället med Isadoras bronzing kollektion Bronze Bijoux. Var ju lite nyfiken på ögonskuggskvartetten Golden Sunset och creme-gel highlighter Bronze Bijoux så jag kunde inte låta bli att gå och kika lite närmre på dem.
Ögonskuggskvartetten är helt underbar, otroligt fina färger som är välkomponerade. Det är skimmer i alla fyra så ingen av dem är matt men jag älskar skimmrande ögonskuggor. Kvartetten kostar 125 kr och jag tror nog att jag ska försöka knipa en åt mig själv...
Bronze Bijoux trodde jag kanske skulle vara för mörk men den smälter bra in i huden och har verkligen en creme-gel känsla. Den glittrar däremot otroligt mycket och fast
ha-begäret sätter in vid bling-bling så har jag lite svårt att komma på när den skulle vara användbar... Men snygg är den i alla fall och kostar 120 kr. Här ser ni lite av creme-gelen på min hand, tagen med mobilkamerna. Blingit eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar