måndag 13 april 2009

Isadora Bronze Bijoux

Isadora släpper som de brukar en bronzingkollketion inför sommaren och årets kolletktion heter Bronze Bijoux.Nytt för i år är just Bronze Bijoux som är en creme-gel som ska användas som en highlighter och som har ett multirefelkterande skimmer. Den ska passa både varma och kalla hudtoner.
I kollektionen ingår också:

Bronzing Powder- 87 golden tan, 91 dark tan och 93 glimmering tan

Pump n´ Plum ligpgloss- 52 pearly amber

Eye Shadow Quartet-61 Golden Sunset

Instant Spray-on Bronzer- 80 Sun tan

Brush-on Gloss-00 Transparant

Bronzing Body Brush

Personligen så är jag nyfiken på Bronze Bijoux och kommer defintivt att spana in den när den landar i affärer här i Uppsala, kollektionen ska ha släppts i mitten på Mars men jag har inte sett den här än i alla fall. Highlighter är otroligt snyggt och speciellt på sommaren, när jag ser på bilderna så blir jag lite fundersam om den inte är lite för mörk men det visar sig.
Eye Sahdow Quartet Golden Sunset känns också intressant, ser ut att vara fina neutrala färger som passar utmärkt till sommaren eller på vinter om man vill vara lite mer neutral... Paletten blev jag sugen på redan när jag såg den hos Bjooti i februari, den var så otroligt fin på henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar