tisdag 21 april 2009

Hot makeup


Jag gick förbi Lindex igår och kikade lite och då såg jag att de hade en otrolig rea på vissa saker på skönhetsvdelning, däribland fanns Hot Makeup.
Jag har varit lite småsugen på att testa detta märke förut då de har så otroligt roliga färger på sina eyeliners. På Lindex så hade de nu ta 2 betala för 1 och dessa var också nedsatta till 49 kr. Ett riktigt kap tycker jag!
Köpte 5 st eyeliners och 1 mixing glitter. De verkar i alla fall lovande men jag återkommer när jag har testat dem ett tag!



4 kommentarer:

  1. Måste nästan kika på de där hot-grejjerna.
    Tokfina färger!

    SvaraRadera
  2. Ohh spännande...och superbilligt!

    SvaraRadera
  3. De är otroligt fina, ska förbi och se om jag inte kan lägga vantarna på lite fler färger!

    SvaraRadera