tisdag 28 april 2009

De sista Hot makeup eyeliners!

Jag köpte ju som bekant fyra till eyeliners i torsdags och lovade att jag skulle lägga upp bilder men ja.... Hade lite att göra i helgen och saker kom emellan hela tiden men nu kommer de!
Har också hunnit testa dem en del och jag tycker att de är riktigt bra, snygga färger som håller bra och som samtidigt är lätta att tvätta av! Har haft en ganska svettigt danspass med en av dessa eyeliners på mig och det satt kvar. En av mina blå eyeliners har en liten krämigare konsistens så jag funderar om någon har kommit åt att skriva upp korken lite på den. 
Det enda negativ som jag kan komma på är priset, 120 kr kostar de i normala fall så tack och lov för rean och ta två betala för en!!! 
Ibland så kan det också bli ett litet ojämt färgupptag men inget som jag besväras av i alla fall!

1 kommentar:

  1. Läckra färger! Jag fick några av Emma och de är riktigt läckra! Den kopparfärgade gillade jag skarpt, men den har jag inte själv...

    SvaraRadera