torsdag 16 april 2009

Dagens: Lila från Shimmer cubes

Idag så provade jag med en sak som MUA:n på BodyShop tipsade mig om, nämligen att prova att skuggorna från Shimmer cubesen med fuktad pensel. Jag har alltid varit lite besviken på dessa skuggor eftersom de inte ger så mycket färg men med en fuktad pensel så blir de underbara. MUA:n sa att shimmer cubes var gjorda för att man ska använda fuktad pensel...
Skuggorna som jag använde är dessa på bilden under, tyvärr så har jag inte kvar så att jag kan se vilket nummer det var..
Basen är som alltid Lumene eye makeup primer och MAC paint pot Bare Study. Har sedan lagt en grå/beige/lila skugga med mycket skimmer över hela locket, den lila skuggan blev på den yttre halvan och highlighter är guldskuggan från Shimmer waves. 
Min foundation är Buff perfect Everyday minerals och rougen är Rasberry från Bodyshop.
 

2 kommentarer: