söndag 5 april 2009

Bloggtema v.14: Vad saknar du i din beautysamling?

I veckans bloggtema är det Josephine som undrar vad som saknas i din beautysamling.
Jag har klurat på denna fråga ända sen i onsdags då jag egentligen hade tänkt publicera detta inlägg men det var lite svårt att komma på. 
Jag ska inte sticka under stolen med att jag har ganska mycket smink, mer än de flesta i min bekantskapskrets men förmodligen inte i närheten så mycket som vissa andra skönhetsbloggare har. 

Jag skulle verkligen vilja ha mer pigment, har några från She Space (5 zippåsar) , Taylor Made Minerals (17 st provbrukar), Makeupcosmetics(3 provburkar) och Everyday minerals (2 miniburkar). Vill prova pigment från MAD, Fryinnae och ha fler från TMM. 
Borstar skulle jag också behöva lite mer av och då speciellt bra borstar! Är lite extra sugen på borstar från MAC men de kostar ju en slant.... En ny kabukiborste, en hårdare lite borste, en borste som är bra att sudda med och en concealerborste är det som jag behöver mest i borstväg. 
Min ögonfransböjare sjunger på sista versen så en ny sådan ska införskaffas. 
Jag skulle också vilja ha fler läppstift, Big Bow, Kanga Rouge och Russian Red står högt på önskelistan, alla från MAC! 
Det finns massa saker från just MAC som jag skulle vilja ha men om jag skulle lista alla så skulle inte någon orka läsa!
Nagellack...Kan man ha för många? 

Men om vi ska prata specifika produkter så saknar jag:
En matt svart skugga, har faktiskt ingen alls i min samling....
Bra primer till ögonen, Urban Decay primer potion eller Too Faced Shadow Insurance
Primer till mitt MAC Crazee läppstift
MAC Dazzelglass, helst en i varje färg....
Mer produkter från L`Erboralio, de har en serie med produkter i Italien som går under namnet No Redness som jag skulle vilja prova....

Ja det är vad jag kan komma på just nu! Om jag skulle fundera mer så skulle jag säkert komma på hur mycket som helst men men....

Kom på en sak till som jag verkligen verkligen skulle vilja ha....
En sån där Manly Palett, 120 paletten, eller den med 240 skuggor i..... Den skulle jag verkligen vilja ha och har velat ha länge nu!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar