tisdag 17 mars 2009

Smashbox hos Kicks

Till min stora glädje så upptäckte jag att Kicks i forumgallerian i Uppsala har fått in Smashbox! Oh happy day tänkte jag och ställde mig genast för att klämma och pilla lite. Smashbox har många otroligt fina saker och en hel del intressanta borstar, enda nackdelen tycker jag är priset men men...
Jag kommer nog att investera i en Smashbox Photo Finish Foundation Primer, vet dock inte om jag ska ha en vanlig eller en color correcting i grönt. Provade deras lila color corrector och den blir man otroligt ljus i hyn av, den blev nästan genomskinlig. Var i alla fall otroligt roligt att få se alla sakerna och ja några saker kommer att ligga på min önskelista!

3 kommentarer:

  1. Oh va häärligt, Photofinish verkar otrolig, ska själv ge mig på den i helgen tänkte jag ;)

    SvaraRadera
  2. wwwooowww ser superläckert ut.. vill ha allt!!

    SvaraRadera
  3. Vill också ha precis allt! Photofinish ligger dock överst på listan men jag önskar att jag kunde prova en mindre strl först!

    SvaraRadera