onsdag 4 mars 2009

Planer

Har känt mig lite tråkig på sistone och har inte gjort så många inlägg, dels så vill sig inte riktigt det som jag har tänkt ta riktigt form och sen så har jag lyckats med att ha tråkiga sminkningar i princip hela veckan.....

Av någon anledning (stress på morgonen för att jag sover så länge kanske....) så har det blivit mycket neutrala sminknigar på sista tiden och jag tycker personligen att de är lite tråkiga, på mig det vill säga. Dels så gör dem sig inge bra på kort och sen smälter de in med mina färger. Har dessutom bruna markerade bågar och lång lugg så neutrala sminkningar på mig gör inte så mycket. Idag däremot så har jag en neutral sminkning med lite MUS Sunrise i globlinjen så det känns lite roligare i alla fall. Bilder kommer att komma upp när jag kommer hem från jobbet.

En annan sak som också går det lite glesare är att jag i princip har köpstop eftersom det är lite skralt i kassan. Min största tid på internet just nu går åt att lägga fejkbeställningar, det vill säga lägga saker i kassan och se hur mycket det, och att vara frustrerad......

Planerna för bloggen är att det snart ska komma upp lite inspirationsbilder och tolkningar av dem och först ut kommer att vara någon från Old Hollywood, sen kommer det att komma lite mer recensioner, tips, FOTD (dagens sminkning), NOTD (dagens nagellack), shopping och bloggtema från pret-ty.

Om någon har önskemål så är det bara att slänga iväg en kommenter eller maila!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar