lördag 21 mars 2009

Nyshoppat: Viva La Diva Eye Candy


Ja jag kunde inte hålla tassarna borta från Viva La Divas vårkollektion, paletten ska jag köpa imorgon men idag så fick två eye candy följa med mig hem. Pink och Green blev det men det var otroligt svårt att bestämma sig, i och för sig så är det inget större pris på dem, 65 kr styck så det är ingen katastrof om man köper fler. Eye Candy är en ögonskugga i cremé/mousseform som är longlasting och de har en hel del skimmer i sig. Jag kommer att prova att använda dem både som bas för andra skuggor och som ensam ögonskugga. Hela Viva La Divas vårkollektion ser otroligt lovande ut och verkar hålla en otroligt bra kvalite med tanke på det låga priset. 

4 kommentarer:

  1. Åh! Spännande! Var och kikade på dem för några dagar sedan men kunde inte riktigt bestämma mig för köp eller ej iom godisdoften... Vad tycker du om doftgrejen?

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte inte på godisdoften så jag antar att jag inte uppfattade den så markant. Men jag ska gå och sniffa lite på dem så återkommer jag!

    SvaraRadera
  3. Ohh dom ser urfina ut ;) nyfiken :)

    SvaraRadera
  4. Kan du inte swatcha dem? Har du provat mousseskuggorna från Maybelline, hur är i så fall dessa i jämförelse? Hej, jag heter Ninni och jag är en sminknörd... fniss!

    SvaraRadera