lördag 21 mars 2009

Nyshoppat: Simply Organics & Masakï Matsushïma från Accessoara

Eftersom min shampookaka från Lush gjorde min hårbotten irriterad så tänkte jag att det var lika bra att göra slag i saken och köpa Simply Organics. 
Smiply Organics har jag varit sugen på att prova länge men har inte kommit mig för att beställa men passade på nu då att köpa resestorlekarna av både shampoo och balsam från Accessoara.
Simply Organics innehåller inga parabener, inget sls utan innehåller naturliga ingredienser, vill man läsa mer om produkterna och vad som finns i sortimente så gå in på Simply organics hemsida.
Recension kommer att komma när jag använt produkterna ett tag. 

Passade också på att beställa prover på parfym från Masakï Matsushïma, och då beställade jag Masakï Masakï, Mat very male och Mat. De luktar alla otroligt lovande men mer kommer att komma om dem också när jag har hunnit använda dem lite. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar