torsdag 19 mars 2009

Nyshoppat: Gosh eyeliner från Pashion

Eftersom min Kabukiborste var helt körd efter massivt håravfall så måste jag ju beställa en ny och när jag såg att Pashion hade 20% på beställningarna så var det ingen tvekan om saken att jag skulle beställa därifrån. Då kunde jag ju nämligen passa på att beställa lite eyeliners från Gosh som jag har varit sugen på sen i somras. 
Gosh är ett danskt märke och detta blir det första som jag provar från dem. Jag beställade fyra stycken eyeliners från Gosh, två stycken Velvet touch waterproof och två stycken Extreme art eyeliner. Båda är vattenfasta och på extreme art eyeliner står det en lite text som säger: extremely waterproof. En makeup remover ska införskaffas innan jag provar dessa på ögonen. 

Velvet Touch waterproof skickade jag efter i Purpel Stain och Hypnotic Grey (egentligen Metallic Brass men den var slut) och det är alltså en kajal. Den känns väldigt smidig att måla med men recension kommer att komma senare.

Extreme art eyeliner skickades efter i nyans 10 och 12, alltså en blå och en grön flytande eyeliner. Dessa höll jag knappt få bort från handen. Krävde tvål, lite gnussande och att lägga en tuss med olja på. 

4 kommentarer:

  1. Gosh flytande eyeliner är supersnygga, men jag har också problem att få bort dom & tycker att det är lite läskigt ;))

    SvaraRadera
  2. Din blogg funkar inte i firefox. Man möts av en massa kod och sen kommer inläggen oformaterade längre ned.

    SvaraRadera
  3. Oh så dumt att det inte fungerar i Firefox, vet inte vad som kan vara fel men ska kolla upp det!

    SvaraRadera
  4. Jag är extremt förtjust i velvetpennorna. De är suveräna

    SvaraRadera