onsdag 11 mars 2009

Nyshoppat: Från The Body shop


Jag kunde helt enkelt inte låta bli, jag borde inte men jag gjorde det ändå.

Gick in för att se om de hade några bra borstar på body shop men de som fanns var tyvärr lite över min prisklass. Istället gick jag och sniffade på body butters och tillslut så slog jag till på en i doften coconut, den luktar härligt sommrig tycker jag.


Kollade dessutom lite på rouget och läppstiftet som jag berättade tidigare att jag varit sugen på och ja vad hände..... Jo jag köpte både läppstiftet och rouget. Eftersom jag var en sån duktig kund så fick jag en liten present på köpet också. En finfin necessär med en liten body butter jordgubb, vitamin e kräm, läppglans, något från divne calm serien och ett litet test på Moringa body butter.


Såg också när jag var där att de har fått hem nya nyanser av deras shimmer wave, nu finns de i tre nyanser: En som är brun/guldig (den på bilden), en som är korallig och en som är rosa

Jag har den som finns på bilden här, köpt för evigheter sen, och den är bra. Multifunktionell, brukar använda både för att highlighta, blandar då de nedre rosaguldiga men den rosa som är längst upp, eller på ögonlocken.

Är lite småsugen på den som är rosa eller kanske korall...... I vilket fall så är de alla tre nog urläckra mot solkysst hy!

1 kommentar:

  1. Ingen dålig shoppingtur det där :) Jag har själv spanat på ett rouge på TBS ett tag, jag undrar om det inte är precis det du köpte. Riktigt fint är det i alla fall.

    SvaraRadera