onsdag 25 mars 2009

Nailmail: Nubar Moon Shadow

Först ut att provas från min leverens från Nailmail är: Nubar Moon Shadow.
Moon Shadow är ett lila lack med dragning mot rosa som är duochromt och skiftar mot guld/brun/brons. Vackrast tycker jag detta lack är när den riktigt djuplila färgen kommer fram snarare än det brun/guld/bronsiga. Lacket är ganska skirt och jag upplevde det som lite rinnigt men ändå lätt att applicera. Det skulle räcka med ett lager men jag gillar tre så det är vad jag brukar ha. Har Nubar foundation baslack under lacket och Nubar Diamont Seal&Shine toplack.
Trokade oväntat snabbt och verkar sitta väldigt bra. Nu kommer en bildkavalkad för att ni ska kunna se skiftningarna!

4 kommentarer:

  1. Jag gillar den mycket! Nästa vecka så blir det nog Peacock feathers! Måste säga att du gör ett toppen jobb när du väljer lacken, har inte blivit besivken hittills! Ser fram emot att se vilka nfu-oh lack som kommer att komma!

    SvaraRadera