lördag 21 mars 2009

Nailmail leverans

I igår, heller ja i torsdags så kom mitt paket från Nailmail, en otroligt bra tjänst som Karin från Vacker och Underbar har. Varje månad som kommer det hem lack i brevlådan och det finns tre kategorier av lack, Classic, Vamp och Edgy. Jag har vamplacken även om Edgy lockar också ibland!
I alla fall denna månads lack kommer från Nubar och i Vamp ingår Peacock Feathers, Moon Shadow och Unfaithful Red. Jag såg fram emot alla lacken men speciellt Peacock Feathers som jag har dreglat över sen i somras. Alla lacken tycker jag verkar vara duochroma, det vill säga att de skiftar i olika färger. Peacock Feathers ser lite ut som oljans färgskiftningar, Moon Shadow är mer lilarosa och verkar ha guldskiftningar medan Unfaithful Red är en underbar röd/rostig färg men inslag av guld. På kortet nedan så kommer vissa av färgskiftningarna fram bättre hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar