måndag 2 mars 2009

Make my Monday

Måndag igen och dags för Bjootis "make my monday" och dagens fråga lyder:

Veckans fråga i sidpanelen handlar om vilken svensk webbshop du helst sminkshoppar från, och jag tänkte att vi denna vecka laborerar vidare på veckans undersökning. Jag vill veta hur dina sminkshopparvanor ser ut överlag? Handlar du mest på nätet, i butik, handlar du mycket varje månad eller shoppar du knappt något alls? Berätta allt för oss!

I ett drömsenario så skulle jag i princip shoppa ihjäl mig och speciellt från nätet men eftersom min ekonomiska situation ser ut som den gör just nu så fungerar inte det. Detta har gjort att jag i princip har köpstop för tillfället även om det slinker ned någon liten sak ibland.
Men normalt så handlar jag både i butik och på nätet, och på nätet så är det främst utländska (amerikanska) webshopar samt ebay som jag handlar från, då kan man få tag i märken som kanske är svårare att få tag på i Sverige och även dyrare här än från USA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar