måndag 16 mars 2009

Isadora Pearly Carmel

Detta lack såg jag först hos Drenched in Color i slutet av december, några dagar efter så kunde man också Isadora Plum hos Drenched in Color, jag blev blixtförälskad i båda och kände att dessa MÅSTE jag ha. Det sistnämda lacket skapade en kåpvåg på forumet, Pret-ty, alla ville ha just det lacket. Lacken är från Isadora men har utgått ur sortimentet, som ni ser så är flaskan lite större och har en svart kork medan de nya har någon ljusfärg och nu så fanns de på rea hos H&M. Jag gick och letade som en tok både på H&M, Lindex, Åhelns och Kicks men nej ingen Plum och ingen Pearly Carmel. Verkade vara så för en hel del på forumet eftersom det slutligen blev så att vissa medlemmar fick köpa lack åt oss andra. Mina lack fick jag från Ninjah , jag tackar så mycket återigen.
Jag måste faktiskt erkänna att jag har inte haft Plum än och detta är första gången med Pearly Carmel men men...

Lacket är lättmålat och torkar snabbt, jag har två tunna lager på bilderna samt underlack och överlack från Nubar. Pearly Carmel är en ganska diskret nyans men som är otroligt blingit. Den är späckad med silverglitter och är otroligt vacker. Jag har ju gått omkring med mörka och dramatiska naglar nu sen i september i stort sett och det känns ganska konstigt att ha så här neutrala naglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar