måndag 30 mars 2009

China Glaze Sex on the Beach

När jag var på kårbalen nu den 27 mars så hade jag gjort en fransk manikyr med mitt China Glaze Linger trio men jag kände att jag ville göra något mer idag.
Jag tog fram den fina vinsten som jag fick från Kjalpennan nämligen China Glaze Sex on the Beach, som är en rosa, beige, aprikos färgad sak med guldskimmer i sig.
Målade två lager på naglar men kände att det kanske bli lite väl neutralt och kom på att jag nyligen hade budat hem nageldekor från tradera. Jag satte dekor på två naglar på vänster hand, tummen och långfingret och två på höger hand, tummen och lillfingret.
Det blev helt okej, i alla fall vänster hand.
Har sjukt många lager lack på naglarna just nu den franska manikyren bestod av 5 lager lack, över- och underlack inräknade och nu har jag tre lager till.... På de som jag har dekoren så är det faktiskt fyra lager till. Har alltså 8-9 lager lack på naglarna..... Jaja denna kommer nog inte sitta kvar så länge då Peacock feathers från Nubar lockar på mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar