torsdag 19 februari 2009

Sunrise & Brown Smoke

Idag så kände jag en lätt inspiration när jag skulle sminka mig och bestämde mig för att prova med att ha orange bas med lite brunt för att få ett bra djup. 
Basen är som alltid Lumene eye makeup primer, Buff Perfect Em och MAC paint pot Bare Study. Över det så har jag lagt MUS Sunrise över hela locket, lite Nyx Fanta mot inre ögonvrån och sen 
Brown Smoke MUC i globlinjen. Highlightern är Mist Alaska som jag har lagt under ögonbrynet och för att göra linjen mindre skarp vid den inre ögonvrån. 
Brown Smoke är nog en helt perfekt brun enligt mig, den är tillräckligt mörk och rökig för att den ska kännas intressant, sitter otroligt bra och ger en fint men subtilt skimmer. 

5 kommentarer:

  1. Haha självklart får du fråga!
    Tävlingarna finns på klubbsidan på deras hemsida, man måste ha ett klubbkort för att kunna logga in där :)

    SvaraRadera
  2. Vad vackert! Passar dig perfekt!

    SvaraRadera
  3. Man tackar man tackar. Är väldigt kär i min Sunrise. Skulle aldrig ha upptäckt att jag gillade orange om det inte vore för temaveckorna som Sminkan och Rouaa hade!

    SvaraRadera