torsdag 5 februari 2009

Paket från Everyday Minerals

Nu har jag fått mitt paket från Everyday minerals, kunde inte låta bli att beställa ett minikit och provkit när det var 9% rabatt på alla ordrar. Min Buff perfect börjar också ta slut men eftersom jag fortfrande är lite velig om det är den perfekta nyansen för mig så har jag beställt några fler prover med nyanser som jag tror skulle kunna funka.
I provkitet blev det Fairly summer, Light Medium och Medium summer (den sista kan jag inte prova förrän jag får lite färg), rouge Summer stroll och concealern Aussie perk me up.

I minikitet så blev det Medium beige neutral (tror att den kommer att vara alldeles för gul), Buff perfect, concealern Multi-tasking och Mint och rougerna Snuggle och DVR Sathurday.

2 kommentarer:

  1. Vad roligt med EM-paket! Jag beställde i slutet på förra veckan, själv. Hur lång tid tog leveransen?

    SvaraRadera
  2. Beställde strax innan löning, tror att det var den 25 januari. Så ungefär två veckor har det tagit båda gånger som jag beställt därifrån.

    SvaraRadera