söndag 8 februari 2009

OPI Light my Sapphire

Titeln skulle egentligen ha varit OPI Ink eftersom det var den som jag hade skickat efter men eftersom jag fick fel lack från säljaren så blev det Light my Sapphire.
Light my Sapphire kommer från OPI Nights Bright kollektionen och är ett mörkblått lack med gråa inslag. Jag blev minst sagt besviken när jag öppnade mitt paket från ebay och istället för det undebara Ink så låg det detta lack, i falskan så ser det inte särsklit spännade ut och jag tycker inte heller att det ser speciellt tilltalande ut på naglarn. Skulle inte vilja säga att det är fult men det är inte snyggt heller, Isadoras Sapphire är snyggaren enligt min mening. Min pojkvän tittade på mina naglar och sa att det ser lite ut som blålera som är blöt och jag håller med. Det gråa inslaget gör att färgen ser ganska daskig ut och den ser bara bra ut i de ljus när det blåa tar över mer. Torktiden kan man inte alls klaga på, tycker att det torkar riktigt snabbt.
Korten är tagen i dagsljus, ett med blixt och ett utan, har tre lager Light my Sapphire och Sally Hansens Mega Shine toplack över. Har haft det några dagar så det är därför som viss slitning på tipparna har skett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar