måndag 16 februari 2009

L´Erbolario Ansiktsmask lera och Propolis samt Kroppskräm




Har nu hunnit prova en del av det som jag fick från Piani och hittills så gillar jag det jag har provat. Kommer att komma med en recension av ansiktskrämen kamomill, gints och lakrits om ca 3 veckor då jag har testat den i ungefär en månad.

Kroppskrämerna har en skön formula som snabbt går in i huden och lämnar den återfuktad men 
inte klibbig och dofterna är underbara! Har provat Kroppskräm Kaprifol och Kroppskräm Mossa och de doftar helt underbart, kroppskräm mossa är nog min favorit hittills men det är otroligt svårt att välja. Det jag vet är att när min fullstorlek är slut som kommer jag att köpa en ny!






Ansiktsmask Lera och Propolis är en djuprengörande, uppfiskande och sammandragande mask för blandhy och fethy och jag kände mig lite skeptisk igår när jag skulle prova den. Jag har en känslig och torrhy så denna mask är inte optimal för mig. Jag la masken i ansiktet och lät den verka, masken skulle sitta i 15 min och ska stelna, lät min sitta lite kortare ca 10 min istället. Huden kändes lite stramande efter men detta gick över när jag hade smörjt in den igen. Som alltid med min hy så blir jag lite rödare när jag tvättar/peelar/lägger mask men det hade gått över till imorse och idag känns min hy så otroligt len. 

Jag ska fortsätta att prova och återkommer med fler recensioner!
Bilderna är lånade från Pianis hemsida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar