fredag 27 februari 2009

H&M Sinful Señorita

Detta är det vackra Holografiska lacket Sinful Señorita från H&M.
Upptäckte detta lack hos Drenched in Color i mitten av december och föll pladask! Ja egentligen också för det guldiga lacket Creme de la Creme som jag då trodde var hela kollektionen men upptäckte senare att det också fanns två godbitar till nämligen Mad about you och You rock my world, ett lila och ett silverfärgat hololack. Tyvärr är bilderna inte så bra eftersom jag helt nyligen upptäckte lämplig funktion på kamera så nya swatches kommer.....
I vilket fall som helst nu ska det handla om Sinful Señorita! Färgen är helt underbar, otroligt fin rosa nyans som jag trivs väldigt bra i och skimret är såååå fint! Lacket är lättmålat och täcker med ett lager men jag tycker om fler så jag har två lager, det torkar ganska snabbt och priset är otroligt bra, 49.50 kr har jag för mig.


2 kommentarer:

  1. Det är ursnyggt! Skäms för att säga det, men jag har haft det i min ägo sen det kom ut i butik och har inte provat det än....på tiden snart :P

    SvaraRadera
  2. Detta var första gången jag använde den också. Mad about you och you rock my world har jag inte heller använt......

    SvaraRadera