måndag 2 februari 2009

Byten via Pret-ty

Har nu gjort mina första byten via Pret-ty, ett forum för sminkintresserad, och är så otroligt nöjd. Jag gillar idé att man kan byta bort något som man sällan eller aldrig använder mot någon annans samma sak. Här är de fina sakerna som jag bytte till mig från Rocketqueen ,Nfu-oh 60, Dashing Divas Amourous Amethyst, Butter London Prince´s Plums, Nyx pearl Fanta . Nyx clear kom med på köpet och den underbara Vanilla Spice bath infusion från TBS. Luktar ljuvligt!
Dashing Diva pryder mina naglar just 
nu och det är ett otroligt läckert lack, skirt så jag har fyra tunna lager. Kort kommer att komma upp om jag bara kan få till ett lämpligt ljus som gör lacket rättvist.

Prover med rouge från Everyday minerals från viktbloggerskan, rougerna: Email me, Natural, All smiles och NickNack. Hittills så har jag bara provat NickNack och den är utmärkt för naturligt rosiga kinder.

2 kommentarer: