fredag 23 januari 2009

Torsdag: Regnskog

Rouaas temavecka med naturfenomen fortsätter och idag var det Regnskog som stod på tur. Har ni inte varit inne och kika på alla fina sminkningar så gör det nu!
Eftersom det är roligare att få gå lite crazy så väljer jag alltså att göra fantasisminkningar, dvs jag har inte på mig detta på jobbet. 

Jag har lagt Bamboo MUS  över hela locket ända upp till ögonbrynet, Forrest MUS på ögonbrynet för att få det att se grönare ut och i den yttre ögonvrån (heller ja utanför den egentligen). Innanför Forrest så ligger Holly TMM och Envy TMM. Det blev lite kamoflage över det hela men jag är nöjd. Roligt att få leka!

3 kommentarer:

  1. underbara fantasifulla sminkningar!

    Du frågade om mitt armband på min blogg! & just det fyndade jag på tradera för ½ år sedan. Det finns inte kvar. mitt tips är att söka på "alligator" eller "crocodile" bracelet på ebay.co.uk :)

    SvaraRadera
  2. I love it! Very creative!That's actually really cool.
    謝謝你的文章分享,請你有空到我

    參觀,Thanks

    SvaraRadera