onsdag 28 januari 2009

Sparkling Beach Make up Store


Idag bestämde jag mig för att testa gårdagens inköp, kajalen sprakling beach. Trött och eländig efter bara 4 timmars sömn så går jag upp och sminkar mig. Bas är lumene primer, Buff perfect EM och MAC paint pot Bare Study. Därefter har jag alltså lagt Sprakling beach som eyeliner och en beige innerkajal från Isadora på vattenlinjen (hmm säger man så på svenska?) i hopp om att se pigg ut. 

Nu på kvällen är det dags att gå ut med vänner en sväng och jag har därför piffat upp Sprakling Beach med svart kajal på vattenlinjen på över och under ögonlock. På locket har jag också lagt en äggskalsfärgad skugga och en grå i globlinjen båda från Clinique. 

Måste säga observera den underbara läppennan som jag köpte på Make up Store idag, den perfekta nude för mig, Sauvage som är beigerosa. Love it!!! 

2 kommentarer:

  1. Sparkling Beach var jättesnygg!!

    SvaraRadera
  2. ja jag gillar den väldigt mycket, om den sitter ju som berg. Fler eyeliners från MUS ska införskaffas!

    SvaraRadera