lördag 3 januari 2009

Sally Hansen Mandarin Garnet

Detta är ett lack som jag fick från GlamQueen på Pret-ty, blev lite som en juklapp skulle man kunna säga, man tackar så mycket.
Lacket är Sally Hansen Nail Prismas Mandarin Garnet, som är ett vackert rosa lack med små glitterkorn i sig av guld,blått och rosa. På nagel så blir det en fin och somrig rosa nyans men skiftningar åt orange. På bilden har jag två lager och som ni kan se så syns tippen något så ett lager till är att rekommender. Torktiden är ganska seg tycker jag och det hade varit toppen om jag hade haft ett snabbtorkande toplack men nu var ju mitt slut så....
Eftersom jag är sjuk så råkade jag somna både strax efter jag gjort första lagret och strax efter andra lagret så det blev lite märken, speciellt på höger hand som jag stoppar under kudden.
Hållbarheten verkar vara bra men eftersom jag är mer sugen på mörka naglar just nu så har jag lackat över det med Isadora Sapphire.


På denna bild så hoppas jag att ni kan se skiftningarna åt orange bättre, var väldigt svårt att fånga, lika så att lacket skimmrar.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar