onsdag 28 januari 2009

Shopping på Make up Store


Nyshoppat igår på Make up Store i Uppsala.
Har varit sugen på MUS Lava ett tag och visste att den skulle komma på rea så jag tänkt att jag skulle kika förbi MUS Uppsala för att se om deras rea hade börjat än, den bruakr börja i februari.
Nu visade det sig att de ska byta ägare så det var 30% på allt i hela butiken. Himmelriket!!! Var så otroligt tacksam för att det var så utplockat som det var annars så skulle min plånbok ha blivit så ledsen.....
Så det blev bara två saker, Lava och eyelinern Sprakling beach.
Rean håller på veckan ut och det finns en del kvar, dock ej så mycket skuggor.

1 kommentar:

  1. OH! jag måste ju dit. tur du inte sa det till mig tidigare, då hade delar av min jeansbudget hamnat hos Make Up Store tror jag... :)

    SvaraRadera