söndag 11 januari 2009

Nailmail


Nailmail  är en helt fantastisk affärsidé om jag får säga så, speciellt för en nagellackstokig tjej som jag. Denna prenumerationstjänst kan man tacka Karin på Vacker&Underbar för. 
Varje månad så får man hem nagellack som är svåra att få tag på här i Sverige för en billig peng, först ut var Blush Trio från China Glaze, snart kommer lacken från Zoya och nästa månad så är det Essies lack som står på tur. Är du inte redan prenument så tycker jag att det är dags!
Just nu så pågår en tävling på Vacker&Underbar där man kan vinna en valfri Blush Trio, helt toppen tycker jag! Självklart vill jag vara med!

Om jag fick önska lack som ska komma med i nailmail så är det Nfu-ohs flake lack som jag har varit otroligt sugen på ett längre tag nu, eller Nubar som har bland de snyggaste duochromelack jag sett! Duochrome och Holografiska lack är något av en svaghet hos mig, fullkomligt älskar dem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar