torsdag 22 januari 2009

Nailmail- Först ut Kotori

Nailmail kom äntligen idag, som jag har längtat efter dessa Zoya lack!
Cyma, Ceasy och Kotori beställde jag och när jag fått paketet så lackade jag genast om till Kotori.
Kotori är ett ganska skirt lack så man måste ha flera lager, två räcker få att få täckande men tipparna kan synas om belsyningen kommer under ifrån. Jag målade 4 lager, mest för att jag lyckades få ett hack i en nagel vid det 3 lagret.
Torktiden är helt okej och har man ett snabbtorkande toplack så blir den ännu bätter.





Måste säga att jag älskar detta lack, det är blått med en dragning åt turkost och har fina glitterkorn i sig så det skrimrar, har haft svårt att sluta stirra på mina naglar! I vissa ljus så ser lacker koboltblått ut och i andra ljus så skimrar det så otroligt vackert.

1 kommentar: