måndag 19 januari 2009

Måndag: Stjärnfall




Precis när Sminkans temaveckan tog slut så tar Rouaas vid och hennes veckan kommer att bestå av naturfenomen. Otroligt spännande och utmanande. Rouaas sminkning för dagen är helt otrolig och om ni inte har varit in och kikat så gör det nu!

Det blev inte riktigt den intensitet som jag ville ha det och inser att jag saknar en del skuggor så det blir nog till att införskaffa en palett från ebay tror jag. Tycker att det är svårt med skuggorna från EM, när man sörsöker sudda ut dem så förvinner allt skimmer och intesitet från dem så det är därför som jag har skarpa övergångar. 


Har grundat med MAC paint pot Bare Study.
I den inre ögonvrån har jag lagt den starkaste rosa skugga från Loréal Trio Platinim Rose, i mitten har jag lagt Starlit från EM och längst ut ligger Mystic Night från EM. Under ögonbrynsbenet ligger Mist Alaska. 


3 kommentarer: