måndag 19 januari 2009

Make My Monday

Bjooti har varje veckan en fråga som heter Make My Monday och dagens fråga lyder så här:
Det är bara den 20 januari och vi har redan sett två nya kollektioner landa i MACs diskar och fler väntas inom den närmaste tiden. Blir det för mycket, med alla dessa kollektioner från MAC, eller tycker ni att det är trevligt att hela tiden ha något nytt att se fram emot? Blir er plånbok lidande, eller tittar du mer än vad du köper? Berätta- vad tycker du om MACs intensiva kollektionsläpp?

Jag tycker att det är roligt med kollektionssläppen, visst de skapar ett enormt habegär hos mig men jag bor i Uppsala så det är en bit till närmaste MAC disk och tur är väl det för plånboken!
Jag tittar och suktar mer än vad jag faktiskt köper och det som jag sen faktiskt införskaffar är något som jag verkligen vill ha. Tittade på mycket saker från Red she said kollektionen men läppstiftet Crazee var det enda som jag köpte. Dame Edna kollektionen kände jag inte sån stort begär efter förrän Rocketqueen gjorde detta inlägg med swatches. Kanga-rouge läppstiftet ser ju helt underbart ut! Just nu funderar jag på vad jag ska köpa från Chill, BrunetteBlondeRedhead och Hello Kitty kollektionerna, beslutsångesten kommer att bli stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar