måndag 12 januari 2009

Make my Monday

Måndag morgon igen och Bjooti har i sedvanlig ordning lagt ut veckans fråga.
Jag måste erkänna att dessa måndagsfrågor från Bjooti förgyller mina tidiga måndagar, man sitter på jobbet och funderar på varför man aldrig kan lyckas med att gå och lägga sig i tid på söndagarna.....Inte lär jag mig heller. Så veckan fråga som du kan hitta här lyder som så:
Det är lätt att snöa in på vissa färger sminkmässigt - har du snöat in på något speciellt i ögonskuggeväg? Berätta vilka färger (eller om det är specifika färger).

Ja jag har väldigt lätt för att snöa in mig på vissa färger men färgerna går i perioder faktiskt. Jag älskar att köpa mörka mustiga färger som jag tyvärr sällan använder, har lite svårt att få dem att funka till vardags och så otroligt ofta går jag ju faktiskt inte ut. Gärna färger som kan se lite svarta ut men egentligen är mörkblå eller mörkgröna.
När det kommer till vilka skuggor jag använder så blir det lätt samma, har mina guldbruna perioder, mina rosa perioder och mina gröna perioder. Just nu så använder jag mycket grönt då jag har upptäckt att jag faktiskt tycker mycket bra om denna färg. Lila är en annan färg som jag köper men sällan använder konstigt nog.
Just nu så känner jag en otrolig lust efter starka färger, skulle älska skuggor från Lime Crime makeup. Frågan är ju sen om jag skulle använda dem till vardags???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar