måndag 5 januari 2009

Make my Monday

Nu drar det igång med "Make my Monday" igen, det är Bjooti som varje måndag lägger ut en fråga på bloggen som vi andra bloggare svarar på.
Veckans fråga är: Vilka av vårens sminkkollektioner längtar och suktar du lite extra efter?

Lancomes Piha black har jag suktat efter sen jag såg det hos Bjooti nu i höstas, inlägget finns här. Ser fram emot Hello Kitty från MAC, så väldigt söta förpackningar och har för mig att det fanns ett läppstift som fick mitt hjärta att bulta lite extra. Jag säger bara det, MÅSTE ha, måste!!!! Isadora har ju också lyckats fånga mitt öga med sin highlighter+ögonbrynspenna och sist men inte minst så ska det bli kul att se vad vad Viva La Diva hittar på då deras höst och vinter kollektion var så otroligt vackra. MAC BrunetteBloneRedhead ska också bli kul se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar