lördag 24 januari 2009

Lördag: Snöstorm


Så det blir två idag eftersom jag väntade med att göra gårdagens tema idag. Rouaas temevecka och Lördagen är det Snöstorm som gäller. 
Har tänkt på hur jag skulle göra av och till i princip sen i onsdags, så otroligt svårt att få till snöoväder. Men igår natt så kom jag på ungefär hur jag skulle göra. Mist Alaska över hela locket ända upp till ögonbrynet och på ögonbrynet också för att göra det vitare. 












Mist Alaska är en vit skugga med silverglitter men eftersom glittret inte kom fram som jag hade hoppats på så tog jag även Angel MUS, som är en vit skugga med guldglitter i. Isadoras beiga kajal har jag lagt innanför den nedre fransraden för att 
få den att inte se så röd ut. 




Tyvärr tar min kamera bort mycket av det vita i Angel men tycker ändå att det blev helt okej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar