fredag 9 januari 2009

Lila och blåa lack

Om det är någon speciellt färg som får mitt hjärta att slå lite fortare när det gäller lack så är det lila och blå lack, och gärna en kombination. Däremot så tycker jag att det är svårt att få tag på det jag vill ha. Det som står högt i kurs är OPI Ink, finns att se hos Adrasteiah , vilket har fantastiska glitterkorn i sig som syns!!! Nubar Peacock feathers, finns att se hos Polish Addict och Sminkan och nyligen har jag fått upp ögonen för Essis Viva La Vespa, hos Scrangie som ser ut att vara så som jag hoppades att Sexy Divide skulle vara, detta lack går endast att få tag på via ebay och liknande och kostar då kring $12 och uppåt.
Ett annat lack som jag såg hos Scrangie är Hot Topic Iridescent Purple som ser ut att vara ett helt otroligt lack, naturligtvis så finns det inte att få tag på alls och Hot Topic skickar inte till Sverige......

Det finns troligen fler lack av detta slag som jag skulle vilja ha och om någon kommer på något så där klockrent som jag glömt så skriv gärna en rad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar