torsdag 22 januari 2009

Klassisk eyeliner och Crazee

Ska göra min fatasisminkning till Rouaas temaveckan om en stund men nu tänkte jag visa dagens sminkning.
Lumenes eye makeup primer, Buff perfect EM och MAC paint pot Bare Study ligger som bas. Har lagt en benvit/äggskalsfärgadskugga från TBS över hela locket ändå upp till ögonbrynet och 
i globlinjen har jag lagt en grå/brun skugga från Clinique. 

Eyeliner Loréal super liner carbon gloss och sedan har jag fyllt i den men den svarta skuggan från Brow&Liner kit 03 TBS. 
På läpparna har jag MAC Crazee från Red she said kollektionen, en helt underbar färg tycker jag!









Eftersom jag bär glasögon till vardags så tänkte jag att jag skulle visa en bild med dem också.

1 kommentar:

  1. Yay, ett helt ansikte!
    Det är så snyggt med eyeliner och röda läppar... Passar dig väl!

    SvaraRadera