lördag 3 januari 2009

Isadora Sapphire

Ni får usräkta den suddiga bilden och att det är lite fult kring kanterna, nymålade naglar på bilden och det blå ville sig inte fångas på de icke suddiga bilderna.
Detta är alltså Isadora Sapphire, som är en underbart lack, bra torktid och otroligt hållbarhet. Jag har haft det upp till en vecka, måste laga kanterna lite grann och lägga på ett nytt lager men ändå! Det har en underbar mörkblå färg som nästan ser svart ut. På denna bild så har jag ett lager över Mandarin Garnet från Sally Hansen, tyvärr så tycker jag att mycket att det blå försvinner med ett andra lager, så att grunda med ett annat ljusare lack tycker jag är en bra idé. Det enda negativa som jag kan säga att är att jag önskade att det vore mer blått och mindre svart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar