onsdag 21 januari 2009

Himmelsblått med Eyeliner

Jag kände att jag inte hade tid att vara så kreativ imorse som jag ville vara med Rouaas tema flodvåg så det får vänta tills jag är klar på jobbet, dvs efter 21 någon gång.
Men jag slängde på mig lite blått ändå för att pigga upp lite, funderade lite på bara klassisk eyeliner och MAC crazee läppstif men det får bli en annan gång.

Lumene eye makeup primer, Buff perfect EM och MAC paint pot Bare Study (hur kunde jag lägga skuggor utan den förut??)

Mist Alaska över hela locket ända upp till ögonbrynen, TBS 33 över nästan hela locket och Fake MAC i globlinjen och längs med under franraden. Har även lagt lite av Makeupcosmetics Sea vid den yttre ögonvrån.

Eyeliner är Loréal Super Liner carbon gloss och över den har jag lagt den svarta skuggan från TBS brow and liner kit 03 för att fixera.
Måste hitta någon bra ersättare till min fina Fake MAC........


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar