torsdag 1 januari 2009

Heshet och ofrivillig tystnad

Igår när klockan började närma sig tolvslaget så började min röst svika för att nu i dag knappt existera, får anstränga mig riktigt mycket för att kunna prata och när jag pratar så kommer rösten och går ungefär som en hes pojke i målbrottet. Eftersom det inte är bra att prata när man är så här hes, vill ju inte ha knutor på stämbanden, så har jag mestadels varit tyst idag och det är sååååå otroligt tråkigt!
Lackade om mina naglar också idag, la Isadoras Sapphire över min rosa Sally Hansen, jag trivs verkligen mycket bättre i mörkare naglar har jag upptäckt. Misstänker att Sally Hansen kommer att bli en sommar favorit. Så fort mitt kamerabatteri har laddats klart så kan jag visa lite bilder. 

Mina paket från USA har också dykt upp, så nu har jag massa pigment från Taylor Made minerals och fyra lack från Essies vinter kollektion. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar