lördag 24 januari 2009

Fredag: Åska

Vi har kommit till naturfenomenet Åska i Rouaas temevacka och den skulle jag egentligen ha gjort igår men hade ingen inspiartion överhuvudtaget då jag var så trött. Idag däremot så kände jag att nu så...


Denna sminkning skulle jag absolut kunna ha när jag går ut och en nertonad variant skulle fungera till vardags också. 
MAC paint pot Bare Study är den enda bas som jag har i dag. Över den så lade jag en gråsvilrig skugga från Mary Kay, upp till strax ovanför globlinjen och där den slutar möts den upp av Mist 
Alaska. I den yttre ögonvrån och globlinjen har jag lagt Mystic Night från EM (everyday minerals) och innaför den över den grå skuggan la jag Starlite från EM. Över både Mytic Night och Starlite så har jag lagt en silverglitter skugga från H&M. Ville att det skulle spraka helt enkelt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar