lördag 3 januari 2009

Eyeliner och Crazee

Detta är egentligen sminkningen från Julafton som jag inte har kommit mig för att publicera, ville satsa på något enkelt men snyggt, totalt bortkastat egentligen med tanke på min lugg men men...
Ville att min hy skulle få en semester så ingen bas alls på den. 
Ögonens bas är Lumenes primer och MAC paint pot Bare Study ( har jag nämnt att jag älskar den?) Eyelinern är Loréals SuperLiner, egentligen inte alls så där jättebra på egen hand men om man går efter men en svarskugga så blir den helt okej. Har fyllt i eyelinern med den svart
a skuggan Brow&Liner Kit 03 från TBS, vilket jag också använder för att fylla i mina ögonbryn. 
I globlinjen har jag lagt Mist Paris och suddat mot Mist Alaska som ligger under ögonbrynet.
Läpparna är MAC Crazee från Red she said kollektionen.  


Och på bilden här så kan man se att med min lugg, som jag absolut måste klippa snart igen, så är det egentligen ingen mening alls med att göra snygga ögon men men...jag vet ju att det ser bra under allt hår!

2 kommentarer:

  1. MAC Crazee är otroligt fint på dig.

    SvaraRadera
  2. Tackar tackar, jag är väldigt kär i det måste jag medge!

    SvaraRadera