fredag 9 januari 2009

Essie Sexy Divide

Såg bilder hos Scrangie, Polish Addict och VampyVarnish på Essies Sexy Divide och trodde att det kanske skulle vara det perfekta lacket för mig.
Men även om Sexy Divide är ett otroligt vackert lack så var det ändå inte vad jag hade hoppats.
Det är ett otroligt fint skimmer i Sexy Divide, små rosa glitterpartiklar, men detta skimmer kommer inte fram annat än i vissa ljus och vinklar vilket jag tycker ät otroligt synd då det ser mer ut som ett cremelack annars. Jag kommer nog att gilla detta lack mer när jag har kommit över besvikelsen när det gäller skimret men efter bilderna som jag sett hos bloggarna så hade jag höga förhoppningar om detta lack. Jag ska ta bilder efter jobbet så att ni får se.


För tillfället så lånar jag en bild från Polish Addict som också har swatchat fler lack från Essies vinter kollektion 2008. Ni kanske kan se varför jag hade så höga förhoppingar på detta lack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar