lördag 3 januari 2009

Collistar Corallo

Hittade bland min mammas smink ett läckert läppstift som jag kände att jag måste prova. 
Collistar Corallo heter det och var väldigt skänt på läpparna men ack så svårt att få en riktigt bra och rättvis bild av. Det är korallfärgat med en dragning åt guld på mig och bilden visar tyvärr inte alls den guldighet som läppstiftet faktiskt har. Personligen så tyckte jag att det var en svårburen färg just nu men tror nog att jag skulle älska det på sommaren när jag är brun. Just Collistar är ett märke som jag är förtjust i men som är svårt att få tag på, brukar alltid passa på när jag är uppe hos föräldrarna i Hälsingland då hmmm byns....samhällets (känns mer korrekt) enda sminkbutik har både Collistar och Deborah, den sist nämnda har otroligt fina skuggor som är prisvärda. 

1 kommentar:

  1. Åh, jag tror att det är ett perfekt stift till sommaren till solbrännan :)

    SvaraRadera